Çarşamba, Mayıs 11, 2005

akrostiş

akrostiş adına şöyle bir şeyler karalamışız.

bunlar özlem'den gelmiş

Saçlarına kırlar mı doldu arkadaş
Üzgün müsün yoksa adaş
Leylaklar açtı dön
Ey sesine kurban olduğum
Yağmur yağıyor günlerdir
Manisa tarzanı da yolda
Allah aşkına bak sen şuna
Neylersin deli gönül

Sen sende misin deli
Ümitsiz misin neyi
Levazamatçılar da bekleyi bekleyi
Orkideleri al gel

bunlar da benden çıkmış;

ördeklere yem verdim bu sabah
zambakları da suladım tabii
leylaklar kurumuş oturdum ağladım
en çok senin yokluğuna ağladım
madem içmeyecektin neden kolanın kapağını açtın

sümbüller laleler yel değirmenleri
üstümde bi ağırlık var özlüyorum gidenleri
lezbiyen bi sevgilim olsa hiç üzülmezdim
en azından erkeklerle değilmiş derdim
yarabbim aklımı ihsan eyle
maşuk kulunu figan eyle
arabada manyak pipo tüttürürüm
ne biçim şiir bu, böyle sanata tükürürüm

Opel corsa, toyota corona
Paran varsa mercedesten şaşma
Elin oğlu binerken alfaya boraya
Leylim, sen binersin ladaya samaraya

Canım, gülüm, sevgi kelebeğim
Opel corsa dedin başımın etini yedin
Razı olsaydın şahine doğana
Satmazdık şu evi üç otuz paraya
Anladın sen anladın hadi şimdi uza...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home