Salı, Haziran 21, 2005

i have a dream

son günlerde gördüğüm rüyalar david lynch filmlerini aratmıyor. rüyalarımın ortak öznesi de nedense ahmet.

1. rüya : hande'yi (eski sevgili) tekme tokat dövüyorum. hande'yi ahmet yüzünden dövdüğümü farkedip ahmeti dövmeye başlıyorum. ardında adamı döverek asansörden indirip sokaktaki jandarmaya teslim ediyorum. "alın bunu. bu adam asker kaçağı" diyerek...

2. rüya : ahmet'le kıbrısta magosa'dan lefkoşaya kadar koşuyoruz (40 km) üstelik bi köprünün viyadüklerine çarparak durdurabiliyorum kendimi. devamında kara çarşaflı bir yankesici paramızı almaya çalışyor.

3.rüya : kenan evrenle marmariste tavla oynuyorum. tavla siyah. pullar siyah. zarlar siyah. kenan paşa sürekli düşeş attığını iddia ediyor. sinirlenip tavlayı kafasına çarpmak istiyorum ama yanımızda mesut yılmaz var. ona saygımdan bişey yapamıyorum. hay allahım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home